Fotografia biznesowa i reklamowa

Fotografia biznesowa i fotografia reklamowa

Fotografia biznesowa oraz reklamowa mogą być bardzo szeroko rozumiane. Do fotografii biznesowej możemy zaliczyć zdjęcia korporacyjne, indywidualne sesje wizerunkowe, zdjęcia podczas pracy. Fotografia reklamowa to głównie fotografia produktowa, fotografia wnętrz, ludzi (zdjęcia podczas pracy).

Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa to reklama za pomocą zdjęcia. Ma na celu promocję fotografowanych produktów i usług. Zdjęcia te mają zachęcić odbiorcę do skorzystania z oferty. Główną dziedziną fotografii reklamowej jest fotografia produktowa, jednak na zdjęcia produktowe przeznaczyłam osobną zakładkę. Do fotografii reklamowej zaliczyć również możemy zdjęcia przestrzeni i ludzi, czyli m.in. fotografię wnętrz, fotografię kulinarną, zdjęcia podczas pracy.

Zdjęcia korporacyjne

Zdjęcia korporacyjne są wizytówką firmy – pokazują politykę oraz wizerunek korporacji. Powinny być zachowane w jednolitej stylistyce – podobne oświetlenie, tło oraz ustawienie modeli. Zdjęcia pracowników powinny reprezentować charakter firmy oraz budować jej profesjonalny wizerunek.
Takie sesje mogą być realizowane zarówno w studio, jak i w przestrzeni biznesowej, wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań klienta.
Do wykonania takich zdjęć zachęca się zarówno duże korporacje, jak i małe firmy, które dopiero budują swój wizerunek. Profesjonalne, jednolite zdjęcia pracowników lub członków zespołu to już duży krok do bycia większym!

Sesje wizerunkowe

Indywidualne sesje wizerunkowe skierowane są do osób, które potrzebują dobrze zaprezentować swoją osobę. Artyści, przedsiębiorcy, właściciele firm, czy osoby poszukujące pracy.
Nie ma tutaj sztywno ustalonych reguł – wykonujemy sesję, która w jak najlepszym stopniu odzwierciedli daną osobę, branżę, w której działa czy warunki, w jakich pracuje, a także by zdjęcia pokazały ją w jak najlepszym świetle, wzbudziły zaufanie oraz pozytywne emocje.
Takie zdjęcia mogą być wykorzystane np. na portalach społecznościowych takich jak Linkedin, Facebook, na firmowej stronie internetowej, a także mogą być umieszczone w CV.

Ceny prostych sesji wizerunkowych zaczynają się już od 200 złotych.

Zdjęcia „podczas pracy”

Zdjęcia „przy pracy” to fotografie pokazujące firmę oraz pracowników podczas pracy, w naturalnych warunkach. Są to dynamiczne zdjęcia, coś w rodzaju inscenizowanego reportażu.
Takie zdjęcia mogą zostać wykonane zarówno w studio fotograficznym, ale najlepszym otoczeniem dla takich zdjęć jest otoczenie biznesowe firmy, jej siedziba. Mają za zadanie pokazać naturalne warunki działalności firmy oraz wzbudzić większe zaufanie.
Sesje zdjęciowe „podczas pracy” skierowane są do bardzo szerokiego grona klientów, począwszy od małych, jednoosobowych firm (lekarzy, kosmetyczek, fryzjerów,  artystów, blogerów itp. – potrzebujących zdjęć na własną stronę internetową czy profile w mediach społecznościowych), skończywszy na dużych firmach produkcyjnych.

Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu na Instagramie – znajdziecie tam moje najnowsze sesje, również biznesowe:)